Szkolenie dedykowane – produkty luksusowe.

25 maja 2015
2015-05-22-starter-szkolenie1
 Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Kontynuując temat szkoleń dedykowanych, przedstawiamy rozmowę z kolejnym klientem CSK Mazovia. Tym razem szkolenie dotyczyło podejścia do sprzedaży luksusowych wyrobów jubilerskich.

Jak zawsze, szkolenie zostało dokładnie dopasowane do potrzeb klienta.

Zaufał nam Pan Sebastian Niewęgłowski, który jest współwłaścicielem dziewięciu salonów sprzedaży “Jubiler Niewęgłowski”. Kontynuując rodzinną tradycję, firma oferuje ekskluzywną i wyjątkową biżuterię.
By przedsiębiorstwo budowało jasną przyszłość, dba o rozwój sieci sprzedaży oraz pracowników. Na zlecenie Pana Niewęgłowskiego, w kwietniu 2015 roku przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu psychologii sprzedaży. W tym celu wyszukaliśmy i zatrudniliśmy trenera specjalizującego się w pracy z klientami oferującymi dobra luksusowe. W przygotowaniu są szkolenia dotyczące kolejnych zagadnień.

Czym kierował się Pan, podejmując decyzję o organizacji szkolenia wewnętrznego dla swoich pracowników?
Od dłuższego czasu pracujemy nad budowaniem ekskluzywnej i godnej zaufania marki. Działania te nie dotyczą tylko jakości produktów, czy wystroju salonów. Najważniejszym elementem jest człowiek. Aby klienci w naszych salonach czuli się dobrze, konieczna jest profesjonalna obsługa. Chciałbym, by doskonale znali nie tylko ofertę produktów, ale też zasady skutecznej komunikacji.
Czy organizatorowi udało się dobrać trenera z doświadczeniem w branży Pana firmy?
Tak, trener był dobrany na podstawie dotychczasowego doświadczenia. Wiem, że prowadził wcześniej szkolenia dla dwóch sieci jubilerskich. Był to ważny element przy podejmowaniu decyzji o wyborze organizatora szkolenia.
Czy trener dostosował tematykę szkolenia do specyfiki i potrzeb Pana firmy?
Tematyka była odpowiednio dostosowana dzięki wcześniejszemu spotkaniu, mającym na celu badanie  potrzeb. Szkolenie odbywało się na zasadzie warsztatów. Pozostałe problemy poruszane były na sali i na bieżąco omawiane.
Jakich efektów oczekuje Pan po szkoleniu?
Pracownice mojej firmy wykazują duże zdolności w kontaktach z klientem. Jednak intuicja to nie wszystko. Wierzę, że uzupełnienie doświadczenia zawodowego o profesjonalne techniki obsługi klienta, przyniesie wymierne efekty. Mam na myśli zadowolenie klientów i pracowników, a w efekcie, dobry wizerunek i wzrost sprzedaży.
Czy szkolenie czymś Pana zaskoczyło?
Mile zaskoczyła mnie otwarta, luźna forma szkolenia: nieustanny kontakt trenera z uczestnikami. Był to warsztat obfitujący w ćwiczenia, gry i pytania. Takie nowoczesne szkolenie w niczym nie przypomina nudnych wykładów z teorii sprzedaży.
Czy pracownicy uczestniczący w szkoleniu wykazują jakieś zmiany w postępowaniu, w pracy z klientem lub w zespole?
W tej chwili jest jeszcze za wcześnie, by to oceniać. Wiem, że cieszą się z poznania nowych metod prowadzenia rozmów z klientami. Niby to drobne rzeczy, ale mają ogromne znaczenie dla efektu rozmowy. Teraz czas wprowadzić tę wiedzę w życie.
Czy pracownicy wykazują chęć dalszych szkoleń?
Kwietniowe szkolenie to dla nas początek drogi rozwoju. Czekamy z ciekawością na kolejne terminy planowanych spotkań.
W jaki sposób szkolenie pomoże Panu realizować cele strategiczne?
Rozwój marki, zwiększenie sieci sprzedaży, to nasze cele. Jednak podstawą, jak chyba dla wszystkich firm, jest dobra sprzedaż. Cele te mają szansę powodzenia tylko z pomocą zaangażowanych, profesjonalnie przygotowanych pracowników. To właśnie ten sposób.
Proszę podzielić się z nami własną opinią na temat szkolenia.
Myślę, że chęć dalszej współpracy z CSK Mazovia jest najlepszą rekomendacją. Szkolenie było zorganizowane i poprowadzone w sposób profesjonalny i przyjemny. Poza tym centrum działa lokalnie, blisko siedziby mojej firmy. Fakt, że jest częścią szkoły wyższej dodatkowo zwiększa moje zaufanie. Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i z czystym sumieniem polecam usługi centrum innym firmom.
Dziękuję serdecznie.

Zadowolenie przedsiębiorców z efektów przeprowadzonych szkoleń, jest głównym celem naszej pracy. Gwarantujemy pełne zaangażowanie w organizację szkolenia, indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta. Dołożymy wszelkich starań, by nasze doświadczenie przełożyło się na Państwa korzyści.
Zapraszamy do kontaktu, w celu rozmowy, poznania oferty, sprawdzenia, jak możemy wesprzeć Państwa działalność.

Centrum Szkoleniowo Konferencyjne Mazovia
ul. Sokołowska 161, 08-110 Siedlce
tel 25 633 30 32 w. 67
kom. 783 121 073