Szanowni Studenci Collegium Mazovia! Od 1 lutego następuje zmiana w sposobie logowania do Office 365 oraz TEAMS!
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych studentów, wykładowców oraz pracowników ulepszyliśmy sposób logowania do używanego przez nas wszystkich systemu.
Od 1 lutego wprowadzimy możliwość samodzielnego odzyskiwania hasła przez użytkownika, bez potrzeby kontaktowania się z Działem Informatyki. Wiąże się to z potrzebą podania przez użytkownika dodatkowych danych uwierzytelniających.
Uwaga! Możliwość samodzielnego odzyskiwania hasła będzie udostępniona użytkownikom dopiero 1 lutego.
Cały dotychczasowy schemat logowania pozostaje bez zmian. Stały link do logowania:
https://login.microsoftonline.com/
Jak to będzie wyglądać od strony technicznej?
1 lutego po zalogowaniu się do konta w Office 365 automatycznie pojawi się możliwość zarejestrowania się w celu samoobsługowego resetowania hasła. Zostanie wyświetlony monit o podanie informacji kontaktowych, takich jak adres e-mail lub numer telefonu.
Gdy użytkownik zechce zresetować swoje hasło, Microsoft wyśle kod (na podany pomocniczy adres email bądź numer telefonu), który będzie można wprowadzić w celu potwierdzenia tożsamości, a następnie wybrania nowego hasła.
PeÅ‚na instrukcja jak ustawić możliwość samodzielnego odzyskiwania hasÅ‚a przez użytkownika – po 1 lutym – znajduje siÄ™ TUTAJ.
Jak zalogować się do Office 365? Zajrzyj do zakładki Rozkłady zajęć.
Masz pytanie skontaktuj się na podane w zakładce dane kontaktowe.