Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zachęca do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą pracę z zakresu ubezpieczeń społecznych.
Udział w konkursie mogą wziąć osoby, które w okresie między 1 stycznia 2019 r. a 31 lipca 2022 r. obroniły pracę licencjacką, magisterską lub doktorską na polskiej uczelni w dowolnej dyscyplinie naukowej.
Konkurs obejmuje następujące kategorie:
- najlepsza praca licencjacka,
- najlepsza praca magisterska,
- najlepsza praca doktorska.
Wymagania dotyczące prac
- Temat pracy powinien bezpośrednio dotyczyć ubezpieczeń społecznych.
- Wymaganym językiem pracy jest język polski.
- Pracę do konkursu można zgłosić tylko raz.
Jak zgłosić pracę do konkursu
- Komplet dokumentacji na konkurs należy przesłać na adres konkurs_zus@zus.pl
- Dokumentację należy przesłać w formacie DOC lub PDF.
- W temacie albo tytule maila przekazującego dokumentację należy wpisać: „Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepszą pracę dyplomową”.
- Komplet dokumentacji obejmuje:
- manuskrypt pracy w formacie pliku DOC lub PDF,
- skan wypełnionego formularza zgłoszeniowego [załącznik nr 1 do Regulaminu],
- streszczenie pracy (maksymalnie 1800 znaków ze spacjami w formacie DOC lub PDF), określające cel pracy, główne jej założenia oraz ogólne wnioski,
- skan zaświadczenia wydanego przez władze uczelni potwierdzającego uzyskaną ocenę z pracy – w przypadku prac licencjackich i magisterskich,
- informację o terminie obrony pracy [załącznik nr 2 do Regulaminu],
- krótki biogram autora, promotora pracy oraz promotora pomocniczego, jeżeli został on powołany,
- skan dyplomu ukończenia studiów lub nadania stopnia naukowego doktora.
Ważne!
Zgłoszenia przesłane w formie papierowej albo na inny adres e-mail nie będą rozpatrywane.
Regulamin konkursu
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do udziału. Dodatkowe informacje na temat konkursu można odnaleźć na stronie zus.pl.