Realizacja zajęć on-line – instrukcje

27 marca 2020
Businessman hand putting money coin stack growing business.
 Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje dotyczące realizacji zajęć on-line

Stały link do logowania:

https://login.microsoftonline.com/

Studenci logują się do systemu wg. następującego schematu:
inicjały + numer albumu + @ + poczta.cm np. Jan Kowalski – jk12345@poczta.cm

Instrukcja realizacji zajęć on-line w Microsoft Teams – STUDENCI

Pracownicy natomiast logują się do swoich służbowych kont imiennych:
Inicjał imienia + nazwisko + @ + poczta.cm np. Jan Kowalski – jkowalski@poczta.cm

Instrukcja realizacji zajęć on-line w Microsoft Teams – NAUCZYCIELE

W przypadku problemów z logowaniem prosimy o kontakt bezpośrednio z Działem Informatyki

informatycy@mazovia.edu.pl

Zajęcia będą odbywać się według nowego harmonogramu:

Pobierz harmonogram

Do zobaczenia w sieci :)