Rozkłady zajęć dostępne są na stronie:
https://e.mazovia.edu.pl/
na indywidualnym koncie studenta/wykładowcy.
Zobacz także: Instrukcja logowania do e.MazoviaÂ
Bardzo prosimy o sprawdzanie przed każdym zjazdem rozkładu zajęć.
 Terminy/ daty zjazdów w semestrze nie będą zmieniane.
Uwaga!!!
Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje dotyczące realizacji zajęć on-line w aplikacji Teams.
Stały link do logowania:
https://login.microsoftonline.com/
numer albumu + @ + 365.mazovia.edu.pl np. – nr albumu jest widoczny po zalogowaniu do systemu emazovia
hasło startowe: Mazovia! + pięć ostatnich cyfr nr pesel z eMazovia
Przykład:
Dla studenta Jan Nowak nr albumu:13345, PESEL: 02123200923
loginem będzie: 13345@365.mazovia.edu.pl a hasłem: Mazovia!00923
Instrukcja logowania studenci <<kliknij w link>>
Przy pierwszym logowaniu zostaniecie Państwo poproszeni o zmianę hasła na własne. Zmiana hasła spowoduje, że nikt poza Państwem nie będzie miał dostępu do poczty i dokumentów. Prosimy o zapamiętanie hasła, ponieważ proces jego ponownego wygenerowania jest dla naszych informatyków pracochłonny.
Oprogramowanie office.com oferuje Państwo kilkanaście wartościowych aplikacji (Word, Excell, Outlook) oraz podstawową – TEAMS.
Do udziału w zajęciach online niezbędny jest komputer z mikrofonem, głośnikami i kamerą, tablet lub smartfon, podłączony do sieci Internet.
Studenci, którzy pierwszy raz korzystają z Microsoft Teams mogą korzystać z przygotowanego wsparcia technicznego:
tel. +48 25Â 633 30 32 w. 75 kom. 512 326 516
Dział dydaktyki
nr tel. 512-326-298; (wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach 8.00 – 16.00)
Pracownicy dydaktyczni natomiast logują się do swoich służbowych kont imiennych:
Inicjał imienia + nazwisko + @ + 365.mazovia.edu.pl np. Jan Kowalski – jkowalski@365.mazovia.edu.pl
Instrukacja logowania nauczyciele <<kliknij w link>>
W przypadku problemów z logowaniem prosimy o kontakt bezpośrednio z: