Rozkłady zajęć dostępne są na stronie:
https://e.mazovia.edu.pl/
na indywidualnym koncie studenta/wykładowcy.
Zobacz także: Instrukcja logowania do e.MazoviaÂ
Bardzo prosimy o sprawdzanie przed każdym zjazdem rozkładu zajęć.
 Terminy/ daty zjazdów w semestrze nie będą zmieniane.
Uwaga!!!
Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje dotyczące realizacji zajęć on-line w aplikacji Teams.
Stały link do logowania:
https://login.microsoftonline.com/
Studenci logują się do systemu wg następującego schematu:
numer albumu + @ + 365.mazovia.edu.pl np. – nr albumu jest widoczny po zalogowaniu do systemu emazovia
hasło startowe: Mazovia! + pięć ostatnich cyfr nr pesel z eMazovia
Przykład:
Dla studenta Jan Nowak nr albumu:13345, PESEL: 02123200923
loginem będzie: 13345@365.mazovia.edu.pl a hasłem: Mazovia!00923
Instrukcja logowania studenci <<kliknij w link>>
Przy pierwszym logowaniu zostaniecie Państwo poproszeni o zmianę hasła na własne. Zmiana hasła spowoduje, że nikt poza Państwem nie będzie miał dostępu do poczty i dokumentów. Prosimy o zapamiętanie hasła, ponieważ proces jego ponownego wygenerowania jest dla naszych informatyków pracochłonny.
Oprogramowanie office.com oferuje PaÅ„stwo kilkanaÅ›cie wartoÅ›ciowych aplikacji (Word, Excell, Outlook) oraz podstawowÄ… – TEAMS.
Do udziału w zajęciach online niezbędny jest komputer z mikrofonem, głośnikami i kamerą, tablet lub smartfon, podłączony do sieci Internet.
Studenci, którzy pierwszy raz korzystają z Microsoft Teams mogą korzystać z przygotowanego wsparcia technicznego:
tel. +48 25Â 633 30 32 w. 75 kom. 512 326 516
Dział dydaktyki
 M. Sajna 512 326 298
A. Kargol 603 458 090
Pracownicy dydaktyczni natomiast logują się do swoich służbowych kont imiennych:
Inicjał imienia + nazwisko + @ + 365.mazovia.edu.pl np. Jan Kowalski – jkowalski@365.mazovia.edu.pl
Instrukacja logowania nauczyciele <<kliknij w link>>
W przypadku problemów z logowaniem prosimy o kontakt bezpośrednio z: