W związku ze zmianą nazwy Uczelni i rozwojem platform Microsoft 365 zdecydowaliśmy się na zmianę nazwy domeny z nią powiązanej (w tym Teams).
W nocy z dnia 12 na 13 grudnia 2022r. dla wszystkich kont zostaną zmienione dotychczasowe nazwy użytkowników w taki sposób, że ciąg „poczta.cm” zostanie zastąpiony ciągiem „365.mazovia.edu.pl”.
Nowa forma logowania do systemu będzie odbywać się wg. następującego schematu:
Studenci przyjęci przed rokiem akademickim 2022/2023:
- inicjały + numer albumu + @ + 365.mazovia.edu.pl Np. Jan Kowalski, numer albumu 12345 – jk12345@365.mazovia.edu.pl
Studenci rozpoczynający naukę na pierwszym roku w roku akademickim 2022/2023 :
- numer albumu + @ + 365.mazovia.edu.pl Np. Jan Kowalski, numer albumu 12345 – 12345@365.mazovia.edu.pl
Nauczyciele:
- inicjał imienia + nazwisko+ @ + 365.mazovia.edu.pl Np. Jan Kowalski – jkowalski@365.mazovia.edu.pl
W tej chwili, mogą już Państwo używać adresów email powiązanych z domeną 365.mazovia.edu.pl
Nową nazwą użytkownika należy posługiwać się przy logowaniu do aplikacji z grupy Microsoft 365 np. MS Teams, Outlook na komputerach, smartfonach, tabletach.
Adres pocztowy w domenie poczta.cm pozostanie aktywny do końca pierwszego kwartału 2023 roku.
Przypominiamy:
Każdy student i wykładowca posiada automatycznie założone konto na platformie Microsoft 365 dostępne pod adresem:
Usługa Microsoft 365 obejmuje m.in. programy Word, Excel, PowerPoint, Pocztę elektroniczną Outlook, oraz program Microsoft Teams
(służący do realizacji zajęć online),
- Logowanie odbywa się bezpośrednio poprzez uczelniany adres e-mail w domenie @365.mazovia.edu.pl
- Hasło dotychczas używane pozostaje bez zmian
W razie trudności prosimy o kontakt z Działem Informatyki:
- telefon: 25 633 30 32 wew. 75
- email: informatycy@mazovia.edu.pl
Zobacz także: