W Collegium Mazovia Innowacyjnej Szkole Wyższej realizowane są projekty z zakresu programowania:
ProgramujeMY kielecki
Głównym celem projektu jest podniesienie i rozwój kompetencji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie technologii komunikacyjno- informacyjnych poprzez naukę oprogramowania i przekazywania wiedzy z zakresu programowania uczniom klas 1-3 publicznych szkół podstawowych.
W projekcie biorÄ… w nim udziaÅ‚ uczniowie klas 1-3, nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, inne osoby dorosÅ‚e – 2 250 osób objÄ™tych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych w tym 2000 uczniów, 200 nauczycieli i 50 innych osób dorosÅ‚ych objÄ™tych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych z 56 publicznych szkół podstawowych z gmin wiejskich i miejsko-wiejskich woj. Å›wiÄ™tokrzyskiego.
Tytuł projektu: | ProgramujeMY kielecki |
Nr i nazwa Osi priorytetowej: | III Cyfrowe kompetencje społeczeństwa |
Nr i nazwa Działania: |
3.2 Innowacyjne rozwiÄ…zania na rzecz aktywizacji cyfrowej |
Instytucja wdrażająca: | Centrum Projektów Polska Cyfrowa |
Okres realizacji projektu: | 01-09-2017 – 31-12-2019 |
Beneficjent: Partner: Partner: |
Fundacja „Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej – COUNTERPART FUND” Fundacja Nowoczesnej Edukacji Collegium Mazovia Innowacyjna SzkoÅ‚a Wyższa |
Budżet projektu: | 1 777 550,00 zł |
Wkład Funduszy Unijnych: |  1.523.893 zł |
„ProgramujeMY kielecki” to również:
- Szkolenia dla nauczycieli i innych osób dorosłych z obszaru kompetencji cyfrowych i medialnych, programowania i nauczania programowania w edukacji wczesnoszkolnej.
- Nowoczesne scenariusze zajęć obejmujące atrakcyjne metody nauki programowania w klasach I-III szkół podstawowych.
- Dedykowany serwis edukacyjny dla nauczycieli.
- Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów z programowania, obejmujące m.in. budowanie i ożywianie robotów oraz rozwijanie kompetencji cyfrowych.
- Nowoczesny sprzÄ™t dydaktyczny dla szkół – tablety ze specjalistycznym oprogramowaniem oraz zestawy klocków LEGO do nauki do programowania.
Szczegóły pod linkiem :
ProgramujeMY tarnowski
Głównym celem  projektu jest podniesienie i rozwój kompetencji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie technologii komunikacyjno- informacyjnych poprzez naukę oprogramowania i przekazywania wiedzy i umiejętności z zakresu programowania uczniom klas 1-3 publicznych szkół podstawowych.
Projekt jest realizowany od maja 2018 na terenie gmin wiejskich i miejsko-wiejskich podregionu tarnowski, obejmie 59 szkół z 13 gmin. Szkoleniami /doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych zostanie objętych 2217 os. (nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, uczniowie kl.1-3, inne osoby dorosłe).
Tytuł projektu: | ProgramujeMY tarnowski |
Nr i nazwa Osi priorytetowej: | III Cyfrowe kompetencje społeczeństwa |
Nr i nazwa Działania: |
3.2 Innowacyjne rozwiÄ…zania na rzecz aktywizacji cyfrowej |
Instytucja wdrażająca: | Centrum Projektów Polska Cyfrowa |
Okres realizacji projektu: | 01-05-2018 – 31-03-2020 |
Beneficjent: Partner: Partner: |
Fundacja „Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej – COUNTERPART FUND” Fundacja Nowoczesnej Edukacji Collegium Mazovia Innowacyjna SzkoÅ‚a Wyższa |
Budżet projektu: | 1 789 593,00 zł |
Wkład z Fundusz Unijnych: |  1.609.593 zł. |
„ProgramujeMY tarnowski” to również:
- Szkolenia dla nauczycieli i innych osób dorosłych z obszaru kompetencji cyfrowych i medialnych, programowania i nauczania programowania w edukacji wczesnoszkolnej.
- Nowoczesne scenariusze zajęć obejmujące atrakcyjne metody nauki programowania w klasach I-III szkół podstawowych.
- Dedykowany serwis edukacyjny dla nauczycieli.
- Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów z programowania, obejmujące m.in. budowanie i ożywianie robotów oraz rozwijanie kompetencji cyfrowych.
- Nowoczesny sprzÄ™t dydaktyczny dla szkół – tablety ze specjalistycznym oprogramowaniem oraz zestawy klocków LEGO do nauki do programowania.
Szczegóły pod linkiem :